mandag den 14. december 2009

Life, the universe and everything

Det er sikkert karma, der leger med mig, men lige for tiden synes jeg, at livet, universet og alting er meget besværligt at have med at gøre.

Som altid, når jeg har det sådan, er der hjælp at hente (midlertidig, men dog hjælp) i musikkens verden.

For tiden grovlytter jeg disse to.



En lille smule plat og søgt, men ikke desto mindre sangen fra end credits i en af verdens rareste film, "Good Will Hunting". Og den forbindelse er bare af den slags, som rører noget langt, langt inde i mit hjerte og inderste. Og det føles rart, når jeg hører den. Så derfor.



Jeg er ikke sådan rigtig meget til Jay-Z, men lige det her nummer er bare fuld af good vibes og 'det skal nok gå alt sammen'-glæde, som smitter en lille bitte smule af på mig, mens jeg lytter til det. Og den slags smitte skal man ingenlunde kimse af. Så det gør jeg ikke. Men jeg slår med nakken i takt med flowet. Oh yeah.

3 kommentarer:

  1. Det er nemlig vigtigt at have noget musak man holder af også selv om andre syns det er noed skrammel.

    SvarSlet
  2. Men Afternoon Delight er apselut ikke skrammel, det er ørekræs af første klasse :-)

    SvarSlet
  3. Ja, den er najs. I hvert fald i mine ører. Og den anden ligeså. Uhm. I like!

    SvarSlet