søndag den 28. marts 2010

Søndag med spørgsmål

- Hvorfor er jeg så skidehamrende eddikesur i dag? Og hvorfor går det ikke over?

- Skal jeg skrive til ham underviseren, at jeg har blå mærker på armen, som passer med hans fingre og at jeg godt kan lide det?

- Hvorfor blir det nu overskyet og regnvejr, når jeg netop har slukket for varmen?

- Hvordan laver man lige damage control, når den, det handler om, er taget til Gran Canaria? Og hvordan undgår man i øvrigt panikken over, at han er med kæresten dernede?

- Skal jeg skrive til ham underviseren bare i det hele taget, så han ikke føler, at jeg bare kom, knaldede og så gik, da jeg ligesom var færdig?

- Ér det mon ham den unge, der skrev fra et ukendt nummer i fredags og klagede over, at jeg var gået? Vil han noget igen? Var det bare fordi der ikke var andet? Og hvorfor er han i det hele taget så skidehamrende vigtigt for mig?

- Hvorfor er det egentlig mørkt, når kl. kun er kvart i 15?

- Hvorfor skal tingene være så svære og indviklede? Eller - hvorfor får jeg altid gjort tingene så irriterende svære og indviklede?

- Og hvorfor hader timing mig?

- Hvornår forbarmer de højere magter sig og sørger for, at jeg får et godt sted at bo, som jeg faktisk har råd til?

- Og hvad så nu med den fredagsbar efter påske, hvor der måske er hele tre unge mennesker (plus en underviser, der altid ligger lige for som plan b), som er ganske herlige!?

3 kommentarer:

  1. Hæ hæ, det synes jeg bestemt du skal skrive til underviseren og sige!

    jeg sidder lige selv og planlægger hvordan jeg kan lave lidt rod i it ellers meget velordnede liv.

    SvarSlet
  2. Sig mig lige en gang, Miss Thing - hvor mange mænd er der egentlig i dit liv for tiden???
    Hvis du trænger til at tænke på noget andet, giver jeg en gang regnvejrssuppe i aften :-)
    Knus

    SvarSlet
  3. Signe: Mest kun én. Resten er løsøre ;) Tak for tilbuddet, men jeg er allerede i gang med noget.

    Natascha: Du skal bare komme med i fredagsbar en halv times tid, så kan du se alle trix'ne ;)

    SvarSlet