tirsdag den 1. juni 2010

Sørvis

Som den trofaste læser vil vide, er jeg svært begejstret for hudplejeprodukter af mærket Derma.

Jeg har vældig sart - men velfortjenende! - hud, og Dermas produkter er uden parabener, parfume og alle de der nasty sager, som man ikke helt ved, hvad gør ved mennesker.

Og ja, om hundrede år tænker man sikkert "Whaaaaaaaaat, hun brugte Derma!? Som var fuld af blablabla og xxxx, som bare øøøøødelægger arveanlæggene (eller noget)." Men so be it, jeg kan jo kun bruge den viden, jeg har her og nu. Og dermed bruge Derma.

For nylig kom jeg således hjem fra føtex med Dermas dejlige dagcreme i indkøbsposen. Og efter mit bad smurte jeg, som sædvanlig, cremen ud i mit smukke ansigt.

Men hvad var nu det?!

Cremen lugtede underligt, lidt af gær og trylledej faktisk, og dét plejer den slet ikke. Og hvad værre var, det føltes som om der var slibekorn i den. Oh the horror.

Jeg tænkte, at det måske kunne skyldes...eh...et eller andet, jeg ikke ved noget om, så derfor gav jeg cremen en chance mere. Men ak og ve. Samme dårlige lugt og samme grove slibning af huden.

Pinsemandag skrev jeg derfor en mail til Derma, så de vidste, at de måske skulle undersøge en samling cremer med den og den stempling.

Allerede tirsdag kl. 10 havde jeg fået en mail tilbage fra en Lisbeth, som fortalte, at de faktisk var opmærksomme på problemet, og som lovede at sende mig en ny creme, hvis jeg lige skrev min adresse til hende.

Det gjorde jeg da, og jeg sagde også pænt tak for god - og hurtig! - service.

Dagen efter kunne jeg smøre dejligt blød og u-peelende creme i mit smukke ansigt, frisk fra en ny bøtte, ankommet i postens boblekuvert. Og ikke nok med det. Den flinke Dermadame havde smidt en moisturizing bodylotion med i kuverten også.

Stor tak til Lisbeth og hermed endnu en anbefaling af Derma. I låvs.

11 kommentarer:

  1. Dét er sq i orden kundeservice!

    SvarSlet
  2. Mmmmh, kundeservice!

    SvarSlet
  3. Åhh, jeg elsker god kundeservice og historier om samme. Det er en vidunderlig oplevelse, at det rager producenterne/forhandlerne! De har vist også snart fattet, at det betaler sig.... ;o)

    SvarSlet
  4. Det er bare så fedt, når en simpel mail betaler sig på den måde. Hatten af for derma!

    SvarSlet
  5. Ja, hatten af! Det er sgu god stil.

    SvarSlet
  6. Det hjælper at brokke sig. Skriver du lige til Lars Løkke og beder ham om at gå af?

    SvarSlet
  7. good one, Morfar!

    @Ibse - Iøvrigt er det en ræddi go bodylotions, den der!

    SvarSlet
  8. Den er lidt rigeligt fedtet, synes jeg, jeg er bedre fan af den blå. Men den er okiedokes og blir brugt!

    SvarSlet
  9. Har du set, at Derma også har lavet en serie som både er svane-mærket, eco-cert mærket samt det der fra astma-allergi-forbundet?
    Den er i grønne bøtter.

    SvarSlet
  10. Jo, den har jeg skam set - og afprøvet - men jeg synes, både dag- og bodycremen er lige til den fedtede side, desværre.

    SvarSlet