torsdag den 8. juli 2010

Tweets jeg ikke skrev fra Roskilde Festival

Har lige haft Klidmoster telefonisk med på toilet. I love Roskilde.

Fåk, hvor er det bare varmt.

Åh, hvor er det stilfuldt at pisse op ad et træ. Altså med ryggen op ad. Ryglæn ftw!

Hvor er jeg glad for, at jeg altid har kleenex i tasken. No TP.

Puha, to snaps og jeg er godt kørende.

Fy for helvede, jeg skal ikke have snaps nogensinde igen. I hvert fald ikke i dag.

Hold nu KÆFT, hvor mine fødder gør ondt! Og mine sko er døde. Og plasteret falder af.

Hvor street er man egentlig, hvis man ikke skifter plaster, men bare sætter den løse ende fast med et andet plaster?

Jeg er så forelsket i Damon Albarn. #Gorillaz #Blur #GoodBadQueen #Damon4Evah

Ok nephew, slap lige af med melankolien der. Og hvad faen var det med Søren Huss!?

Jeg har lige spist bagt kartoffelskræl med fingrene og suttet dem rene for dressing. Mens en kvinde skulede kvalmeagtigt efter mig.

Tror da lige, jeg faldt lidt i søvn her under træet. Håber ikke, nogen har tisset på mig imens.

JARH Die FOKKEN Antwoord!!! You ma sa pous in a fish base jar!

Min far har ringet. "Du har råbt" sagde han. Ja, og skreget og grint og sunget og indåndet tons af urinstøv. Farvel stemme.

Tror da NOK, jeg fik vist @schytz hvordan jeg har det med Muse. PS undskyld det med hørelsen.

ÅRH HVAD - Kasabian holder for hårdt. Solskin, svævefly, sang og dejlig stemning. Gotta love it.

Ok små fusser, nu tager vi LIGE denne her søndag, så skal I nok få lov at slappe af.

Så fedt at vågne mellem to mænd, som snorker og lugter af sprut. Heraus vom telt asap.

Spaghetti og kødsovs kl 3 om natten. En ægte KLAssiker. Elsker festival.

Hov, det er som om, jeg allerede har glemt, hvor hårdt det var! Glæder mig til 2011.

Det gode ved, at toiletterne lugter så meget, er, at man så i det mindste ikke kan lugte sig selv uden trusser. *rrauu*

Har set en mand smøre creme på mellemkødet midt i snapsebaren. Og nej, det var ik bare en eller anden mand, men en kammi.

Det er fammar svært at finde mad ved sidste koncert søndag awten. Vade, vade, vade. Om nom nom.

Beer, beer, whisky, coca cola! Beer, beer, whisky, coca cola! #BobanIMarko

Lårderoskilde - hvorfor er her så mange folk og så få udgange!?

Mine næsebor er stive som beton. Og det svier inden i dem. Og jeg har snavset sved ned af mig. Jeg elsker det!

Oh noes, jeg har bare overhovedet ikke råd til det her. Nå - den tager vi en anden dag. Partay!

Så så man mig fatte minus af det der med at få knapper for pengene. For så at få drinks for knapperne. "Hvordan skal jeg sætte dem fast!?"



Af hejrtet tak til alle, som deltog og gjorde min fest bedre! MØZ.

5 kommentarer:

  1. LOL, du er min YndlingsIben!

    ... dét med at du pissede op'a træet ved JægermeisterBussen, det var noget af det bedste!... der var skræv og vådserviet for alle pengene, faark det var hyl - gotta lurve it!


    møsmøs her fra Hamburg <3

    SvarSlet
  2. Jeg vil driste mig til at sige: selv tak! Der er jo også ret mange at de tweets jeg kunne ha' skrevet. Det var godt nok dejligt at komme hjem og få pillet alt plasteret af fødderne. Ses vi mon derovre næste år? Vi har allerede planlagt at tage derovre, så jeg kan få den fuldfede Roskildeoplevelse UDEN at skulle arbejde (og gå glip at lækre ting som f.eks. Josh Homme). Næste år har de lovet bedre toiletforhold for kvinder, men jeg tager nu alligevel en stang lommeletter med - for det har sgu sin charme at sidde på hug og pisse, ikke sandt? Uh, den der tissetår ved JægermeisterBussen - jeg har et fab billede :-D

    SvarSlet
  3. Det er som om de bare IKK vil forbedre de toiletforhold :)

    SvarSlet
  4. HAHAHA! Fantastiske tweets! Nu ærger man sig jo endnu mere over man ikke var med - med tisstøv og det hele!

    Anywho; jeg har awarded dig. Jeg synes du er hylende sjov og har været en passiv ikkekommenterende læser et stykke tid. Ville lige give dig props med en lyserød cupcake blogaward (du kan se den ovre hos mig).

    SvarSlet
  5. Jeg synes faktisk, toiletforholdene var ok. Når jeg går i hegnet/træet, er det mest af alt, fordi jeg bare synes, det er det nemmeste.

    Ihh - en awaaaaard! Tusind tak. Tjekker det straks.

    SvarSlet