onsdag den 3. november 2010

Træt med træt på

Jeg er startet i praktik. Jeg er gået direkte fra su-lad dagligdag til maks spænding med koncentration og arbejde i tiiiiimevis. Og det kan ses. Jeg har nu rander og poser (på størrelse med de blå fra IKEA) under øjnene. Det har jeg aldrig haft før!
ALDRIG!

Følsomme kæreste sagde 'Skat, du er 32!', da jeg peb og klagede mig.

Og så så vi ellers Jørgen Leth. Han kan jeg stadig ikke lide. 'Det Erotiske Menneske' er en gang navlepilleri, og jeg gider ikke se den igen.

Åh, jeg er så træt, så træt, så træt hele tiden. Og her skal ryddes op og gøres ved, fordi jeg faktisk IKKE er 32 endnu, men blir det på lørdag, og i den anledning får den pukkelryggede på besøg.

Manner - hvor kan man leje en standin?!?

6 kommentarer:

  1. Det er drønhårdt at starte på nyt job, men det bliver bedre - jeg lover det!!!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker dine tags (eller mangel på samme)

    SvarSlet
  3. tillykke på lørdag ;-)

    Det skal nok gå altsammen!

    SvarSlet
  4. Tak for det hele, løfte, tillykke, ae og tagelskning.

    SvarSlet
  5. www.standin.dk spørg efter Jørgen.

    SvarSlet