lørdag den 2. juli 2011

Home Alone


Jeg savner altid Kæreste virkelig meget, når han ikke er hjemme. Men jeg elsker alligevel at være alene og prøver altid at nyde det mest muligt. En af de ting, jeg nyder, er, at jeg selv kan bestemme, hvad jeg skal spise. Ingen kompromis, ingen deling, bare mig og det, jeg lige har lyst til, når jeg får lyst til det. Og det kan til tider være noget underligt noget.

En af de hyppigste gengangere, når jeg skal spise alene, er spaghetti med ærter og Knorr béarnaise. Jeg ved godt, det lyder sært, men det er bare en sindssygt god blanding!

Af uforklarlige (og sikkert fuldkommen irrationelle) årsager synes jeg dog, at det mest er en vinterting, så det har jeg ikke fået i denne ombæring.

En anden yndet sag er jasminris. Uden noget. Fordi de bare smager så vildt godt i sig selv.

I dag fik jeg to muffins til morgenmad. Kæreste hævder, at kage ikke er mad, men jeg hævder, at det smagte godt og holdt mig mæt i tre timer. So there.

Til frokost fik jeg smørstegte portobellosvampe, røræg og ristet brød med smør. Og drak juice til. Kl. 15.30. Det var dejligt!

Nu, hvor klokken har passeret de 21, er jeg ved at indtage mit aftensmåltid. Bestående af agurkesalat, hjemmegjort naturligvis, kogte gulerødder og en kold hakkebøf fra i forgårs. Bum.

Og så har jeg ikke engang nævnt, at jeg har haft nattøj på hele dagen!

2 kommentarer:

  1. Hej med dig *sms* (:

    Sikke en flot blogger du har dig her jeg kan godt lide den tænkte på noget nu jeg sådan faldt over din blog via en andens blogger om du havde lyst til vi linket hinanden og om du havde lyst til at være med under på besøg inde i min blogger det du skal gøre er at sende mig nogen billeder til min mail af noget kreativet du har lavet til dit hjem en ting du har lavet og så skal du beskrive det også (: Men mere kan læses på min blogger under på besøg...

    Håber du får en forsat god dag og hvis du skal skrive til mig skal det være på min blogger og ingen andre steder for bruger ikke så meget min mail mere...

    Knus Lise

    SvarSlet
  2. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlet