søndag den 29. november 2009

En uge

En hel fårking uge!

Jamen, hvad gik der dog galt, hvorfor har du dog ikke skrevet, hvad har du dog lavet og brugt din tid på?!?!

Lidt af hvert. Er det korte svar.

Det lidt længere er, at jeg er blevet single. Har været meget i byen. Haft mange, mange, mange, MANGE tømmermænd. Og har været til kagedag hos Anne Kirsten.

Den rigtig lange er alt for lang. Men de der ovenstående overskrifter er nu også meget dækkende. På grund af den første er der mange ting, som er lidt underlige for tiden. På grund af den anden og tredje er der mange ting, som halter en anelse. Mig selv frekkesempel. Men det er ok.

For jeg er glad. Det er hårdt, men jeg er glad.

Det betyder dog, at jeg får skrevet noget mindre herinde, end jeg ellers ville have. Det er ingenlunde (yay, yndlingsord!) fordi jeg har glemt alle mine (for jeg véd jo bare, at I er der) læsere, men blot fordi virkeligheden er en del mere krævende for tiden, at jeg ikke opdaterer så ofte.

Til gengæld er det snart jul. Og man ved jo aldrig; måske ligger der mere dinglepikpoesi og venter på jer i strømpen på kaminen....Stay tuned.

4 kommentarer:

  1. dinglepikpoesi, manner, jeg får så mange nye yndlingsord

    SvarSlet
  2. er total vild med det der lovede dinglepikpoesi - mer af det!!!

    SvarSlet
  3. Godt du er glad for din nye status!
    Det med poesien lyder rigtig lovende :P

    SvarSlet