mandag den 13. juni 2011

Se mig! Se mig!



Vi har købt et superfangsi og edderlabert kamera, så nu kan I tro, jeg flintrer rundt og råber "Paparazziiiiii!" Og nogle gange tager jeg også billeder helt uden at sige noget. Tro det, hvem der kan.

I dag har jeg taget billeder af mad. Se mig, se mig, jeg har fået et fotografiapparat og skal være madblogger!

Ej, det skal jeg jo ikke.

Men vi får gæster til ejjemit'skaf, og derfor har jeg bagt noget.

Og nu skal I sørendytme se det! Sgu!


En lækker blanding af æble, ristede og hakkede mandler og sukker. Dejligt med sukker. Og kanel. Og æble. Og nu indser jeg, at jeg glemte rosinerne! Verdammt!
En slags smuldredej smuldres ud over frugtfyldet. Jeg brugte alt for meget smør, så det er mere blevet til en art mørdej, jeg sådan har presset ned i æwlerne.
Den færdige kaw. Åh, den ser fin ud og dufter dejligt. Så nu kan det kun gå for langsomt med at få gæster.


Jow jow.
Sådan er dét nemlig.
Så deeeeeeet.
Ja ja!
Jo!

4 kommentarer:

  1. hårh! det lugter godt hele vejen til Randers :)

    SvarSlet
  2. Det er jeg nemlig. Og så endda på en helligdag.

    SvarSlet
  3. Den der kage, den gad jeg godt lige smage!

    SvarSlet