mandag den 2. marts 2009

Skam og skyld

Jep.
Så var det, at jeg sluttede af med at kræve billig økologi og ordentlig mad.
Og så var det osse, at jeg fik kylletter til aftensmad i dag.

Jeg ved det godt.
Jeg skammer mig over det og er slet ikke glad for at indrømme det; men jeg elsker bare de små, dumme maskinudbenede kyllingeaffaldsting! Og jeg fik Knorr bearnaise til.

Det er helt elendigt og jeg skal skal skal også holde op med det. Snart.

Ellers har jeg faktisk været ok øko-tjavset i dag; jeg har været i hele tre gennere for at kigge efter et sofabord, men fik blot - for den nette sum af 15 kroner - købt en tepotte. Blot for at opdage, at min lækre Kusmi-te ikke helt kunne blive, som jeg ville have den, fordi jeg ikke har nogle af de der papirsposer, som man kan komme te i og sænke ned i det kogende vand. Men det blev nu ok med to teæg. Men i morgen må der rigtigt grej til - og så en smule (økologisk) citron i også. Ammenam.

Og i morgen bliver min durum-havregryns-dej også formet og bagt som boller og så skal det nok blive en fin tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Sejt! Der er så alliwl nok den mest politisk ukorrekte aftensmad jeg har fantaseret om længe..! Wow - jeg blir fanme faktisk nødt til at lave det selv og ta nogle billeder af det! Fantastisk idé! Jæs til billig økologi og jæs til tortur af fugle!

    SvarSlet
  2. Jeg ved det godt... jeg har heldigvis heller ikke gjort det siden. Og jeg lover ved alt, der er mig helligt, at jeg ikke gør det igen.

    SvarSlet