fredag den 5. juni 2009

Bachelorstress galore

Bloggen har været en smule stille, og det skyldes, at jeg har skrevet bacheloropgave.

Opgaven lød på at analysere en tekst og herefter skrive en vejledning til tekstens afsender, så han kan lave en bedre tekst næste gang.

Jeg fandt en tekst, som handlede om eksport af danske miljøvenlige energiløsninger til Rusland, da mit hovedfag er russisk, som er udgivet af Generalkonsulatet i Sankt Petersborg. Den var ikke elendig, men den kunne helt bestemt blive bedre.

Jeg sendte en mail til ham, som stod for det, fordi jeg havde nogle spørgsmål og for at høre, om de var interesserede i at få min vejledning, når den var færdig.

Tiden gik og jeg kom i gang med opgaven og måtte skrive mig uden om de ting, som jeg endnu ikke havde svar på, fordi jeg ikke fik svar fra Generalkonsulatet.

Opgaven blev færdig og fantastisk, og jeg afleverede to timer før fristen. Hurra.

I går fik jeg så svar fra konsulatet. De har travlt og har ikke haft tid til at skrive til mig før.

Jeg er hjemsøgt af 'dårlig timing'. Timing hader mig, og det er snart ganske gensidigt. Blot et døgn efter aflevering, to døgn efter sidste mulighed for at bruge oplysningerne i min opgave, fik jeg de svar, jeg havde brug for. Det er simpelthen bare belastende.

Men de vil gerne have min vejledning. Yay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar