torsdag den 29. april 2010

I øvrigt kan jeg godt lide...

- når håret gør præcis, som jeg gerne vil have.
- når teknologiske dimser bare virker.
- de dage, hvor man får motion, før man overhovedet står op.
- når solen skinner.
- at det allerede er lunt nok til at regn på asfalt lugter perfekt af sommer.
- hjemmelavet tomatsovs.
- at være fjalet og grine hele natten.
- venindesnak og sladder.
- lange, varme kys.
- en lur på sofaen.
- når jeg husker noget, jeg troede, jeg havde glemt for altid.
- når andre end mig synes, at Omsen og Momsen var det sjoveste.
- når nogen ringer til mig på min oldgamle telefon.
- helt nybarberede ben.
- kaffe med en god ven(-inde).
- åbne sko.

3 kommentarer:

  1. Er du begyndt at træne i sengen? Yoga? (høhø)

    SvarSlet
  2. Jaaa til det hele!!

    Og Omsen og Momsen ER det sjoveste.

    SvarSlet
  3. Virkelig perfekt liste! (Der mangler liiige strikketøj!)

    SvarSlet