mandag den 11. maj 2009

Bedste mandag

Mandage er sjældent rigtig rare. Mandage med spændingshovedpine er bare noget værre. Men mandage med spændinghovedpine, Rasmus Klump-pandekager i maven og en scanning af venindens gravide mave - DÉ er særligt gode!

Det er aldrig rart (læs: Det er helvedes til lort) at have spændingshovedpine, men da jeg sad på stolen med hånden på min venindes arm, og den søde sygeplejerske sagde 'Se, det er hjertet', glemte jeg ret meget både mandag, pandekager og hovedpine. Mand, det er stort. Og fantastisk. Og fuldkommen uforståeligt.

Jeg véd godt inde i hjernen, at der ligger et lille bitte menneske i min venindes mave. Men jeg forstår det ved gud ikke. Overhovedet ikke. Det er simpelthen så supervildt og skønt.

Og at se det bette hjerte slå der på ultralydsskærmen, dét er bare fantastisk! Og jeg vil gerne anbefale det til alle. Men til mænd skal det lige siges - din kvinde bliver røvskruk af det, bare så du ved det. Jeg kan faktisk se mine æggestokke stå og danse bag buksestoffet netop nu.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar