torsdag den 7. maj 2009

Løgn og latin

Nej, jeg kan ikke latin. Eller jo, jeg kan nogle enkelte ord hist og pist, fordi jeg engang gik til fransk i ungdomsskolen og fransk jo er et latinbaseret sprog. Men i det store hele kan jeg ikke latin. Men jeg kan løgn. Det er noget vås jo, men jeg har løjet en del på bloggen i går og i dag.

Vinterjakken ligger henslængt på Bedstes arve-lænestol i stuen, hvor den blev smidt i går, da jeg stormede ud af døren med striktrøje og grønt halstørklæde. Den ligger dér, fordi jeg heller ikke i dag fik den på. Faktisk fordi jeg slet ikke er kommet ud af døren.

Jeg fik lige besøg af min ikke så god ven, spændingshovedpinen, som havde taget en anden ikke så god ven, kvalmen, med.

Dét + det faktum at jeg skal aflevere en 15 siders bacheloropgave den 3. juni og stadig ikke har et emne at basere den på, sendte mig lige til tælling, så jeg er blevet hjemme. Ingen kapsejlads til mig.
Men desværre heller ingen indflytterfest hos min ven. Jævnt træls.

Jeg hader den der opgave. Hvorfor SKAL jeg pinedød finde noget, som har med mit grundfag at gøre, når det nu ikke står i den fårking studieordning!?

Yrk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar