mandag den 20. juli 2009

Bolleopskrift

Øjh manner.

Så kender jeg alle de her mennesker, som har alle de her blogs blandt andet om mad og så står jeg og mangler en opskrift, men har de noget søgefelt!?

Næh sørme nej!

Ok, Anarkisten har, men de andre?!
Naharj, betteven, du må sgu sidde og glo det hele igennem for at finde opskriften på burgerboller - hvis du vil have den!

Men nej, det gider jeg ikke. Så jeg skriver bare her og håber, at en eller anden af dem er sød nok til at komme med en opskrift, så jeg har noget at lure af.

På forhånd tak. Jeg elsker jer, det ved I godt....

8 kommentarer:

  1. Hvis man nu går ind på min blog og skriver hveder i søgefeltet øverst til venstre, lige ved siden af en lille sort kat, ja så kan man fine en udmærket opskrift på hveder/krydderboller, der er helt fin til burger;)

    Jeg elsker osse dig:)

    SvarSlet
  2. Årh for fanden i fæhullet mand. Tusind tak Sifka! Jeg havde sgu da helt glemt, at der faktisk er et søgefelt oppe foroven. Sorry, my bad. Tak en mulliard for hjælpen!

    SvarSlet
  3. Du kunne også prøve dem her: http://familiemad.blogspot.com/2009/04/burgerboller.html
    God bagning ;-)

    SvarSlet
  4. Yay, tak for det. Jeg er lige præcis ude efter noget, der ikke kradser i ganen, hehe. :)

    SvarSlet
  5. Bage burgerboller kan jeg ikke, men det kan hende her.

    Men de mest luksusagtige og fantastiske, finder du altså her.

    Have fun :-)

    SvarSlet
  6. Iben? hvis du bruger Google reader kan du søge i samtlige blogs du har tilknyttet... i alle indlæg...

    SvarSlet
  7. Orv - det er fandme smart! Tak for tippet!

    SvarSlet
  8. en fornøjelse, jeg fandt ud af det ved et tilfælde, men det ér nemlig smart, den er dog ikke helt perfekt, jeg fandt f.eks. ikke Klidmosters opskrift med hestebønner da jeg søgte på det...

    SvarSlet