søndag den 26. juli 2009

Hinsidan är det konstigt!

Jeg har, som den opmærksomme læser (eller en hvilken som helst læser egentlig) vil vide, været en tur i det svenske her i weekenden.

Én ting er, at roligt betyder sjovt, pengene ikke er så meget værd og trafikskilte er røde og gule. Men noget andet er, at svenskerne laver mystiske, hemmelige, u-udregnelige ting, når de sidder på toilet.

Jo jo, det gør de skam! For hvorfor skulle de ellers sætte et spejl på væggen, som man kun kan se sig selv i, når man sidder ned derude?

De er luskede, de svenskere.

Det eneste underlige jeg gjorde derhenne, var at tage et billede af mig selv, mens jeg sad på toilet. Og nu deler jeg det med jer, for så heldige ér I bare...



Mere om Sverigesturen - og tøjsagen! - i morgen, når jeg lige har fået sovet. Sådan noget bryllup i Sverige er langt og hårdt.

4 kommentarer:

  1. de er sq skøre de svenskere, men du tar den altså lige ét skridt længere, da du tog billedet..
    men mange tak, Det her billede vil jeg bære med mig i hjertet til evig tid.

    SvarSlet
  2. Se, det er derfor, jeg ofrer mig selv på latterlighedens alter - for at DU (og du og du) kan gå rundt med billeder af mig i hjertet.

    SvarSlet
  3. sejt!

    svensken ER bare sært fantastisk!!

    hep!

    :D

    SvarSlet