tirsdag den 14. juli 2009

Noget om mænd og kvinder

I går var jeg, som ene høne i kurven, med fem mænd inde og se "Transformers". Den var rigtig meget, som jeg havde forestillet mig, og det var fint.
Min tanke var, at manuskriptet nok bød på en historie som til nød og næppe kunne hægte actionscenerne sammen, men så heller ikke mere. Og ganske rigtigt, en bette historie og masser af Transformer-vold og slåskampe. Yay.

Efter filmen stod vi lidt og vuggede, mens vi lige vurderede filmen, og så var det, at en af d'herrer sagde "Ja, hvad lavede DU egentlig, for vi andre sad jo bare og så på bryster". Nå?

Jamen, det gjorde jeg også.

Der er en laber larve med i filmen, og da mænd, som jo er det primære publikum, er så simple, som de nu engang er, har hun stramt tøj på og så løber hun meget. I slowmotion. Og det havde de alle sammen fokuseret nok så meget på. Samtidig med, at de antog, at det ikke var noget, jeg holdt øje med. Og nej, jeg ser det givetvis ikke på samme måde som dem, men jo, jeg ser det da.

Bryster er smukke og dejlige, og da jeg havde set, at hendes var spændt godt nok op til, at de ikke hopper de der 9 cm op og ned, som løbende bryster ellers gør, tænkte jeg, at så gør det ikke ondt - og så nød jeg showet. For det så da godt ud.

Og i øvrigt...ham Shia La Boeuf som løb ved siden af bliver jo ved med at ligne en lille dreng, så ham gider jeg da ikke sidde og prøve at savle over.

Bryster til folket! Mandfolk og kvindfolk alike!

4 kommentarer:

  1. Jamen jeg HAR jo anmeldt filmen, du skulle have læst min anmeldelse :)

    SvarSlet
  2. Jamen jeg HAR jo læst din anmeldelse, men det var jo stadig fin action.

    SvarSlet