fredag den 12. februar 2010

Når jeg blir stor!

....vil jeg gerne være som Ronja Røverdatter.
....vil jeg godt lære at synge rent igen.
....vil jeg gerne have hår som Carrie Bradshaw.
....vil jeg godt finde ud af, at jeg ikke behøver glæde andre, hvis jeg dermed skal gøre noget, som jeg egentlig ikke helt har lyst til inde i hjertet.
....vil jeg klæde min datter ud som amazone (både indeni og udenpå), så hun kan lære det!
....vil jeg så altså gerne have en datter. Og en af de andre. Plus det løse.
....vil jeg gerne bade i en sø uden at være bange for, at nogen eller noget dernedefra kommer og tager mig.
....vil jeg have en hund. En New Foundlænder eller en Grand Danoise. For det skal være en tæve.
....vil jeg nok også have en kat.
....vil jeg gerne bo en slags på landet. Ikke for langt ude, men bare med udsigt til noget mark. Eller skov. Eller hav.
....vil jeg godt kunne være i et forhold uden at blive mørkeræd af det (og alt muligt andet-ræd).
....vil jeg stadig høre musik fra 1990.
....vil jeg stadig synes, oliven smager skidt.
....vil jeg gerne have et job, som jeg rent faktisk kan lide.
....vil jeg rigtig godt være bedre til at administrere min tid. Og mine følelser. Og mig selv i det hele taget.
....vil jeg have råd til den store pakke kabel-tv.

6 kommentarer:

  1. Nothing is lost or wasted in this life....

    SvarSlet
  2. Ibs du skal nok få det hele, du er jo en ung kvie endnu.

    SvarSlet
  3. I'm a prize fucking heifer! :-D

    SvarSlet
  4. du glemte, at når du bliver stor, vil du stadig fornægte din fremskredne alder og drage på Roskilde Festival sammen med nogle meget særlige og kærlige mennesker som at det er!

    SvarSlet
  5. But of course! Det virkede overflødigt at skrive, for dét ved enhver jo ;)

    SvarSlet