tirsdag den 22. september 2009

Awardwinning lille mig

Jeg er blevet erklæret en Awesome Girl.

Og det har jeg endda været i et par dage.

Jeg er bare også awesomely travl blandet med awesomely sløv, men jeg skal nok få blogget mine ti punkter og givet faklen videre.

Det blir bare ikke i dag.

For i dag har jeg læst fire tekster om en mildt sagt anderledes film, og de har sat min hjerne lidt ud af spil. Selvom jeg faktisk også har været på fin gåtur med en sød dame og hendes hund (undskyld, jeg skriver dame, men pige er så dumt og kvinde er så....alvorligt), og drukket to kander te, og skrevet noter, og læst avis, og set youtube-videoer, og set lidt fjernsyn, og læst en blog eller to, og drillet kæresten.

Træt er vist det, man med rette kan kalde mig. Så træt, at jeg faktisk ikke engang orker at ringe til min far og ønske ham god ferie. Men ikke for træt til at tro, jeg kan følge med i en dokumentar om Patty Hearst. Så det vil jeg prøve.

Ikke alene fordi det er en god historie, men også lidt fordi Hearst er et godt navn. Hørst. Padi Hørst. Kan I høre det? Awww, det er dejligt.

God fornøjelse til mig - og dig - og jeg vender tilbage med Awesomeness i morgen!


..........eller i hvert fald snart. Agtigt.

2 kommentarer:

  1. Awesome har du altid været (eller, altså, dvs., i hvert fald siden i sommers :-) And now you has the awards to proves it! Glæder mig til 10 hemmelige ting om vores alle sammens Ibber.
    PS - te'løk'

    SvarSlet