søndag den 20. september 2009

Pas på sagerne - version 2.0

Så var det også, jeg rodede ALLE bunker igennem igen. Og en gang til. Og så så man mig fare i kælderen med et blødende neglebånd, for nu skulle det pas %¤#%" findes!

Og jeg fandt det. På bunden af en flyttekasse med diverse kontorting lå det, sammen med en sølvfisk, og fniste ad mig. Nu ligger det lige her ved siden af mig!

Oven i det fandt jeg en hel hær af kuverter, så de kom også med op. Det er jo så praktisk. Og nogle klistermærkater til at skrive på, labels, kan man vel kalde dem. Og nogle fine kort-og-kuvert-sæt fra IKEA, som hedder Önska. Dé er nu også vældig rare at have i nærheden.

Så nu er jeg glad igen. Sidder og lytter til Kate Bushs "Wuthering Heights", for den er nu så fin, selvom det er svært at synge med på de høje toner.

All is well that ends well, og min ende er i hvert fald well.

1 kommentar: