onsdag den 5. august 2009

Mysterious technologies

Jeg er ikke specielt teknisk kyndig. Altså jeg kan klare de fleste dagligdags udfordringer af teknologisk grej, men så heller ikke noget som helst mere....

Så da mandekanalen, som viser Felicity om morgenen, 6'eren mistede lyden, tænkte jeg, at det jo nok var Stofa, der havde rodet med noget og regnede med, at det nok skulle fikse sig selv.

Det gjorde det ikke. Og i hmm....to uger i hvert fald har vi nu ikke haft lyd på 6'eren. Det er lidt ærgerligt, for deres "Film for mænd" er gerne nogen, jeg vil se og elsker. Men så var det jo heller ikke værre, vi har jo andre kanaler og jeg er i forvejen utilfreds med, at vi kun har den lille pakke, så det var jo ærligt talt bare endnu en træls ting. Jeg gjorde ikke mere ved det.

I formiddags blev kæresten så endelig træt af det, der var Star Trek - The Next Generation og han ville gerne se det. Han hentede sit eget tv, for at se om det ville hjælpe. Han satte det til, fandt kanalen og - lo and behold - der var lyd.

Freaky, mystisk, mærkeligt tv jeg har. Vi fandt så kanalen på mit tv igen og installerede den på et andet kanalnummer, men det hjalp ikke. Mit tv kan ikke vise kanal 6 med lyd. Freaky shit.

Så mens der var Star Trek, så stuen sådan ud:
Det er sgu åndssvagt. Nu står hans tv på gulvet i stedet og vi ser så fjernsyn på mit. Åndssvagt.

Men for lige at vise, at det ikke alt sammen er åndssvagt, er der lige et bette billede af min skønne kæreste, som han stod og puttede nattøj på venindens baby forleden. Awwwwwwwww!

6 kommentarer:

  1. Oh dear. Blev du så skruk igen? :-)
    Jeg har skiftet ble på et barn 1 gang i hele mit liv. Det var ikke så godt. Heldigvis stod puslebordet lige ved siden af håndvasken, så jeg kunne holde fast i barnet mens jeg returnerede aftensmaden (var alene hjemme og sindssygt bange for at hun skulle trimle ned på gulvet). Så tørrede jeg det værste væk, satte bleen omvendt på (nutildags er der vist bamser foran til hjælp for baby-analfabeter som mig), og hey presto, sovende baby på 2 minutter. Man kan stadigvæk godt stå ved siden af mig uden at blive forkølet af trækvinden fra de blafrende æggestokke...

    SvarSlet
  2. Åh, jeg holdt aldrig op med at være skruk. Jeg er skruk for evigt. På et board, hvor jeg normalt hedder Sukker, har jeg skiftet navn til Skrukker *rødme* Mine æggestokker blafrer og gør ved, så man kan se et uden på tøjet!

    Hvorfor kastede du op? Hvor slemt var det?

    Jeg var meget med til at passe på min søsters lille dreng, da han var ny, så da fik jeg ligesom min ilddåb. Var ved at kvæle ham i kiks en gang, men jeg er stadig totalt yndlingsmoster.

    Var det en søskende, du skiftede dengang?

    SvarSlet
  3. Nej, jeg har kun den ene søster du mødte hos Sif. Det var min bedste venindes lillesøster (hun fik en søster da vi blev konfirmeret og en lillebror da vi blev studenter. Hun er vist nærmest en "for-nøler")
    Og det var storslemt, puha-badr. Jeg var babysitter, fordi veninde havde hot date med kæreste: de skulle tælle status i den døgner, hvor han arbejdede. Hot.

    SvarSlet
  4. Oh snap, du har simpelthen de bedste historier! Og måder at servere dem på!

    SvarSlet
  5. ahaha Ibs, skrev du lige 'Oh snap'!! Jeg Ælsker dét udtryk! :D Hot diggity dog!

    og ellers ser det da ud til at Champen mestrer et bleskift ganske godt, og tilmed ser fornøjet ud alt imens!

    og . . men . . . er det så ikke noget med at få en unge snart - så? eller hur. . eller noget ;)

    SvarSlet
  6. Jæssør, det gjorde jeg. Det er et fedt udtryk!

    Og det var ikke ham, der skiftede faktisk - det har han aldrig prøvet før, og jeg syntes egentlig, det var synd, hvis hans første ble nogensinde skulle være sådan en fuld af remoulade, så den klarede jeg. Og så ordnede han nattøjet.

    Mine æggestokke er som maracas, så jeg er klar. Men bassemand er vist mest mindet på at vente lidt. Meget. Nogen tid i hvert fald.

    SvarSlet