søndag den 30. august 2009

Den store håndarbejdshyggedag!

Som I kunne læse i går, har jeg så småt lært at hækle. Det helt vilde er det nu ikke blevet til, men jeg er da i gang med en kjoleløs strop i knaldende rød til Klidmosteren. Dén bliver hun glad for.

Som I også kunne læse i går, er jeg ikke helt vildt dygtig til nørkleriet endnu og har derfor brug for kyndig vejledning. Og hvad kunne jo så være bedre end at invitere til håndarbejdshyggedag? Ja, det er et retorisk spørgsmål, for der er selvfølgelig intet bedre.

Og du, kære læser, er hermed inviteret.

Der er åbent for alle, det er gratis, og det er den 17. oktober (det er sidste lørdag i efterårsferien, uge 42) fra kl. 14, og man behøver ikke engang kunne strikke eller hækle for at være med. Vi skal nemlig også drikke te og kaffe og spise kage. Men uden at fedte garnet, som man siger.

Arrangementet er ganske gratis, men du skal lige sende en mail og sige, at du kommer, så får du til gengæld min adresse at vide. Fikst.

Kom frisk bettevenner!

8 kommentarer:

  1. tja, hvis man er velkommen bare i kraft af at have læst ovenstående, jamen, så er jeg klar :)

    SvarSlet
  2. Kan i så ikke lige hækle et dækken til min bil?

    SvarSlet
  3. Morfar: Ork jo, det kan jo ikke tage mere end et par minutter!

    Karin: Du er jo selvskrevet til et sådant arrangement :)

    Tbs: YAY!

    SvarSlet
  4. wuhu! orv manner! det blir godt det her

    SvarSlet
  5. .. jeg VED bare, at jeg vil komme til at fedte garnet!!

    SvarSlet
  6. Pedrsn: Det er også ok...så længe, det er dit eget garn!

    SvarSlet