lørdag den 28. februar 2009

2009

Vær velkommen Herrens år.

Tømmermændene var væk, da vi vågnede i dag, og efter et bad, var der endda ingen grus tilbage i øjnene. Ej heller mascara.

Julen kom og gik og det samme gjorde nytårsaften. Nu er det allerede 2009 og jeg har vasket op hele eftermiddagen. Jo jo, det er i sandhed året, hvor lille Iben tager fat og får det gjort.

....eller hvad?

Gode intentioner har jeg da og jeg fik jo faktisk vasket op, hvilket var lidt af en bedrift, på trods af at hr. Kæresten allerede havde vasket bestikket og et eller andet andet op. Det tog mange timer, men jeg lyttede radio med Tom McEwan imens og så gik tiden jo så nemt, så nemt.

Nu vil jeg læse videre i Eragon - og drengen der pludselig får sig en drage og en skæbne. Jo tak, den er fin.

I morgen skal der læses og vaskes tøj. Ses vi?


(2. januar 2009)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar