lørdag den 28. februar 2009

Efterår

Nåhja - og en helt anden ting.....
....jeg er helt vild med efteråret. Det har altid været min yndlingsårstid, fordi luften bliver så dejligt sprød på denne tid af året, vejret er dejligt og passer til mit temperament med rusk og regn og naturen skifter farve. Det er smukt og det er dejligt og jeg elsker det.
Og så er efteråret tiden for min fødselsdag, det har jo nok også sin betydning. Men ikke mindst så er efteråret optakt til den kommende højtid - og er der noget, jeg er glad for, så er det jul.
Således er jeg allerede i julestemning og har købt årets første brunkager og guffet dem med stor glæde. Og jeg har hørt julemusik på youtube, ha, det er skønt!
Så et tidligt, men dybfølt, glædelig jul til jer alle!


(11. oktober 2008)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar