lørdag den 28. februar 2009

Nyheder

Dagens bedste nyhed er, at jeg bestod min skriftlige eksamen fra december. Det betyder nemlig, at jeg nu er optaget på bachelorprojektet, som er et fag, der hedder 'formidlingsdidaktik'. Nemlig. Og undervisningen starter på mandag kl. 8. Det er meget tidligt om mandagen. Meget tidligt. Men det kan nok lade sig gøre, tror jeg.

Dagens anden nyhed er, at Roskilde Festival har offentliggjort et bandnavn, altså et af de bands, som kommer og spiller på årets festival. Netop i dag har de sagt, at Coldplay er et af årets navne. Og det er der nok en hel masse mennesker, som er enormt glade for. Personligt synes jeg da, det er fint, at Coldplay er nået til Roskilde. Men jeg skal nok ikke se dem spille. Coldplay er jo tuderock af værste skuffe. Og selvom jeg vist er blevet lidt ældre og blødere og synes, at nogle sange kan være ok og måske faktisk næsten gode, så må jeg indrømme, at jeg stadig synes, sådan alt i alt, at Coldplay er noget fis. Men masser af mennesker synes jo, de er toppen, så de kan jo nyde Coldplay på festivalen. Så nyder jeg nok bare en øl og noget andet musik imens. It's all good.

(28. januar 2009)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar